[pso] Fwd: Modificat parametrii unei partitii

suciu anca pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 10 Sep 2004 00:09:50 -0700 (PDT)

--0-570695555-1094800190=:52323

Salut!
Am primit un mail de la un coleg si m-am gandit ca
poate stie cineva de pe lista de pso sa ii dea niste
indicatii.
Multumesc!

Note: forwarded message attached.

http://promotions.yahoo.com/new_mail
--0-570695555-1094800190=:52323

Date: Fri, 10 Sep 2004 00:07:03 -0700 (PDT)
From: MARIAN BOLCHIS <marianbolchis@yahoo.com>
Subject: Modificat parametrii unei partitii
To: ancasuciu31@yahoo.com

--0-1353321958-1094800023=:67618

Salut!

Vreau si eu sa modific parametrii unei partitii de pe un hardisk(gen marime,numar sectoare etc).
Am reusit sa modific doar in tabela de alocare(de pe partitia respectiva) si presupun ca ar mai fi de modificat si in alta parte(poate MBR .. nu  stiu..) dar am cam ramas blocat la partea asta.
Daca mai putea ajuta ti-as fi recunoscator ;).
Multumiri anticipate.
Marian.

Shop for Back-to-School deals on Yahoo! Shopping.
--0-1353321958-1094800023=:67618

<DIV>Salut!</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Vreau si eu sa modific parametrii unei partitii de pe un hardisk(gen marime,numar sectoare etc).</DIV>
<DIV>Am reusit sa modific doar in tabela de alocare(de pe partitia respectiva) si presupun ca ar mai fi de modificat si in alta parte(poate MBR .. nu&nbsp; stiu..) dar am cam ramas blocat la partea asta.</DIV>
<DIV>Daca mai putea ajuta ti-as fi recunoscator ;).</DIV>
<DIV>Multumiri anticipate.</DIV>
<DIV>Marian.</DIV><p>
		<hr size=1>Do you Yahoo!?<br><a
href="http://shopping.yahoo.com/b:Back%20to%20School%20Sale%202004:96644124;_ylc=X3oDMTE0ZThra2w0BF9TAzk2Njg2MzU4BHNlYwNpbnRlZwRzbGsDbWFpbGZvb3Rlcg--">Shop for Back-to-School deals on Yahoo! Shopping</a>.