[pso] T5 Win... FIN problem...

Rizoiu Valentin pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 18 Jun 2004 16:22:27 -0700 (PDT)

--0-834877045-1087600947=:62539

merci pt. reply! ...structurile pe care le folosesc sunt ok,  singura diferenta
(comparativ cu cele sugerate de tine) fiind data de faptul ca eu folosesc in loc de uchar
flags:  "unsigned char  fin:1,syn:1,rst:1,psh:1,ack:1,urg:1,ece:1,cwr:1"...
   Anyway facand testul cu telnet / ssh de pe statia pe care am incarcat driverul, am
observat k in cazul in care conexiunea intiata de mine reuseste totul functioneaza
ok... in schimb daca conexiunea esueaza (..Conection Refused ) imi ramane regula
nou adaugata in tabela :( ... Daca pornesc netstat-ul initial imi arata ( campul STATE )
SYN_SENT si restul campurilor sunt ok(ip-uri+porturi) apoi dupa un timp imi arata ca
n-ar mai fi nici o conexiune de la statia mea...insa modulul meu nu a primit nici un FIN...
 Ce se intampla in acest caz? Clientul nu mai genreaza FIN? Si daca este asha atunci
cum pot testa si situatia de mai sus?
THNX!

Ion Petrescu <pion@rdsnet.ro> wrote:

Ideea mea este ca nu detectezi cu precizie exact pachetele care au
syn/!ack si nici pe cele care au fin setat.
Adica nu ai bine declarate structurile pt TCPHeader si/sau nu le
folosesti corect.

RV> cand rulez testul de pe site nu imi vine FIN-ul pt. toate conversatiile care se termina
Si vrei sa zici ca alte teste pe care le faci tu merg?
Nu cred.
Spre exemplu poti face un banal telnet la portul 135 si vezi daca
inregistrezi un singur pachet de initiere si un singur pachet de
terminare.

Eu am dat la fel gres de mai multe ori si pana la urma am avut
succes folosind cod din TCP/IP library de pe komodia.com din
fisierul TCPSocket.h respectiv UDPSocket.h

http://mail.yahoo.com
--0-834877045-1087600947=:62539

<DIV><BR>merci pt. reply! ...structurile pe care le folosesc sunt ok,&nbsp; singura diferenta </DIV>
<DIV>(comparativ cu cele sugerate de tine)&nbsp;fiind data de faptul ca eu folosesc in loc de uchar </DIV>
<DIV>flags: &nbsp;"unsigned char&nbsp; fin:1,syn:1,rst:1,psh:1,ack:1,urg:1,ece:1,cwr:1"...</DIV>
<DIV>&nbsp;&nbsp; Anyway facand testul cu telnet / ssh de pe statia pe care am incarcat driverul,&nbsp;am </DIV>
<DIV>observat k in cazul in care conexiunea intiata de mine reuseste totul functioneaza</DIV>
<DIV>ok... in schimb daca conexiunea esueaza (..Conection Refused ) imi ramane regula</DIV>
<DIV>nou adaugata in tabela :( ... Daca pornesc netstat-ul initial imi arata ( campul STATE )</DIV>
<DIV>SYN_SENT si restul campurilor sunt ok(ip-uri+porturi) apoi dupa un timp imi arata ca </DIV>
<DIV>n-ar mai fi nici o conexiune de la statia mea...insa modulul meu nu a primit nici un FIN...</DIV>
<DIV>&nbsp;Ce se intampla in acest caz? Clientul nu mai genreaza FIN? Si daca este asha atunci</DIV>
<DIV>cum pot testa si situatia de mai sus?</DIV>
<DIV>THNX!</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><BR><B><I>Ion Petrescu &lt;pion@rdsnet.ro&gt;</I></B> wrote:</DIV>
 the best spam protection around <br>http://mail.yahoo.com