[pso] T5 Win... FIN problem...

Ion Petrescu pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 19 Jun 2004 00:21:27 +0300

Hello Rizoiu,

Friday, June 18, 2004, 6:45:25 PM, you wrote:
===>> si deci cum spuneam   pt. codul de mai sus am pachete pt. care am syn/!ack
RV> dar pt. care nu se genereaza si FIN :(
RV> Any ideea plz!

Ideea mea este ca nu detectezi cu precizie exact pachetele care au
syn/!ack si nici pe cele care au fin setat.
Adica nu ai bine declarate structurile pt TCPHeader si/sau nu le
folosesti corect.

RV> cand rulez testul de pe site nu imi vine FIN-ul pt. toate conversatiile care se termina
Si vrei sa zici ca alte teste pe care le faci tu merg?
Nu cred.
Spre exemplu poti face un banal telnet la portul 135 si vezi daca
inregistrezi un singur pachet de initiere si un singur pachet de
terminare.

Eu am dat la fel gres de mai multe ori si pana la urma am avut
succes folosind cod din TCP/IP library de pe komodia.com din
fisierul TCPSocket.h respectiv UDPSocket.h