[pso] T4 w heeeelp

Mihai Iancu pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 18 Jun 2004 16:40:40 -0700 (PDT)

Poate gresesc undeva si nu imi dau seama.

La un write se intampla:

requestul vine cu flagul de cache TRUE.

deci in PitixWriteFile o sa fie Nocache = FALSE;

Deci nu o sa fac direct PitixWriteFileData.

O sa faca cu succes CcCopyWrite(CacheObject, ...
si apoi isi marcheaza modificarile

FileObject->CurrentByteOffset.QuadPart = ..
                SetFlag(FileObject->Flags,
FO_FILE_MODIFIED);
SetFlag(Fcb->Flags, FCB_FILE_MODIFIED);

Dupa care face Complete la irp ...

Dar nu se mai apeleaza functia PitixWriteFile  ...
( defapt nu vad ce anume ar mai face sa se apeleze ).

Nu este implementat CACHE-ul inca?
Daca da cum ii fac disable ..
si apropo ce e conditia asta?

if (Nocache && (ByteOffset.LowPart & (SECTOR_SIZE - 1)

aici ar intra daca nu e cache doar daca
Length=LowPart = 0 pentru ca SECTOR_SIZE probabil
ca este de genul 0xFFFF...

PS. Poate stii cineva cum sa forwardez catre cei care
au lucrat la sursele de WinVFS ( cred ca scheletul
pe el se bazeaza )

HEEEEEEEEEEEEEEEEEELP