[pso] Vacanta placuta, feedback proiecte

Rizoiu Valentin pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 2 Jul 2004 02:45:48 -0700 (PDT)

--0-733893954-1088761548=:85932

O sa incep si eu tot prin feedback :) ... cursul mi s-a parut super OK, temele au fost
interesante si abordabile ( aici as avea totusi si  o mica observatie :)...la tema 2...cea cu
driver-ul de seriala...in sensul ca nu toti aveam calc-uri cu 2 porturi seriale, iar cei aflati in
aceasta situatie cred ca am avut ceva mai multe batai de cap...) .
Un alt fapt pe care eu l-am apreciat foarte mult a fost sistemul de notare ( si aici ma refer
la delay-uri / penalizari in primul rand ) .

Dintre proiectele de mai jos cel mai mult m-ar interesa cele legate de categoria embeded
( personal am programat putin pe Windows CE si  Symbian 6.1 si 7 folosind niste sdk-uri
de la Nokia... Symbian 8 cred k ar fi interesant de studiat (deocamdata nu sunt tel
mobile pt. el...dar banuiesc ca ar tb. sa apara cat de curand :D ) , iar aici cred k cei de
 la Motorola ne-ar putea ajuta cu mai multe detalii / documentatii, etc.  ), dar si
 proiectele legate de sistemele de fisiere (  portare ext3/reiserfs ), etc.

P.S.  v-as ruga sa ne furnizati putin mai multe detalii legate de participare la proiecte,
 cum ar fi :
    - zilele in care  membrii unei echipe sa se intalneasca pt. a lucra la proiect ( sa vina
fiecare cand are chef si sa mai scrie cateva linii de cod nu e tocmai cea mai fericita
idee )
  - cam cate locuri disponibile ar fi ( pt. fiecare proiect )... iar in cazul in care sunt prea
multi doritori care sunt criteriile de selectie

Numai bine,
Rizoiu Valentin.

Yahoo! Mail is new and improved - Check it out!
--0-733893954-1088761548=:85932

<DIV>Salut,</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>O sa incep si eu tot prin feedback :) ... cursul mi s-a parut super OK, temele au fost</DIV>
<DIV>interesante si abordabile ( aici as avea totusi si&nbsp; o mica observatie :)...la tema 2...cea cu</DIV>
<DIV>driver-ul de seriala...in sensul ca nu toti aveam calc-uri cu 2 porturi seriale, iar cei aflati in</DIV>
<DIV>aceasta situatie cred ca am avut ceva mai multe batai de cap...) .</DIV>
<DIV>Un alt fapt pe care eu l-am apreciat foarte mult a fost sistemul de notare ( si aici ma refer</DIV>
<DIV>la delay-uri / penalizari in primul rand ) .</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Dintre proiectele de mai jos cel mai mult m-ar interesa cele legate de categoria embeded</DIV>
<DIV>( personal am&nbsp;programat putin&nbsp;pe Windows CE si &nbsp;Symbian 6.1&nbsp;si 7 folosind niste sdk-uri </DIV>
<DIV>de la Nokia... Symbian 8 cred k ar fi interesant de studiat (deocamdata nu sunt tel </DIV>
<DIV>mobile pt. el...dar banuiesc ca ar tb. sa apara cat de curand :D )&nbsp;, iar aici cred k cei de</DIV>
<DIV>&nbsp;la Motorola ne-ar putea ajuta cu mai multe detalii / documentatii, etc.&nbsp; ), dar si&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;proiectele legate de sistemele de fisiere (&nbsp; portare ext3/reiserfs ), etc.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>P.S.&nbsp; v-as ruga sa ne furnizati putin mai multe detalii legate de participare la proiecte, </DIV>
<DIV>&nbsp;cum ar fi :</DIV>
<DIV>&nbsp;&nbsp;&nbsp; - zilele in care&nbsp; membrii unei echipe sa se intalneasca pt. a lucra la proiect ( sa vina</DIV>
<DIV>fiecare cand are chef si sa mai scrie cateva linii de cod nu e tocmai cea mai fericita </DIV>
<DIV>idee )</DIV>
<DIV>&nbsp; - cam cate locuri disponibile ar fi ( pt. fiecare proiect )... iar in cazul in care sunt prea</DIV>
<DIV>multi doritori care sunt criteriile de selectie</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Numai bine,</DIV>
<DIV>Rizoiu Valentin.</DIV><p>
		<hr size=1>Do you Yahoo!?<br>