[pso] Vacanta placuta, feedback proiecte

Victor Asavei pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 1 Jul 2004 10:51:04 -0700 (PDT)

Salut,

Sa incep intai cu feedback-ul despre curs :) Cursul de
PSO mi s-a parut pana acum cea mai interesanta materie
pe care am facut-o pana acum in facultate singurul
regret fiindca acela ca lucrurile interesante au
inceput sa apara de abia spre sfarsitul facultatii.
Mi-au placut in mod special temele pe care le-am avut
si din care eu cel putin cre ca am invatat destul de
multe plus ca am simtit ca am facut ceva practic si
interesant.

Acum despre proiecte...cum am spus pana acum lucrurile
pe care le-am facut mi s-au parut f. interesante si
din lista de proiecte mi-ar place un proiect care
eventual mai tarziu sa se transforme si in proiect de
diploma.
Din lista trimisa inclin momentan pe proiectele pe
StarCore ,C-Port si proiectele de FileSystems.
As vrea si sfatul dumneavoastra deoarece cum am mai
zis as vrea ca proiectul pe vara sa il extind ca si
proiect de diploma.

Asavei Victor
344 C3

http://e-www.motorola.com/webapp/sps/site/prod_summary.jsp?code=MSC8101&nodeId=03z6wYqRXz8594