[pso] Vacanta placuta, feedback proiecte

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 3 Jul 2004 23:27:02 +0300

On Friday 02 July 2004 12:45, Rizoiu Valentin wrote:
> [...]
> interesant de studiat (deocamdata nu sunt tel mobile pt. el...dar banuiesc
> ca ar tb. sa apara cat de curand :D ) , iar aici cred k cei de la Motorola
> ne-ar putea ajuta cu mai multe detalii / documentatii, etc.  ), dar si
> proiectele legate de sistemele de fisiere (  portare ext3/reiserfs ), etc.
>
> P.S.  v-as ruga sa ne furnizati putin mai multe detalii legate de
> participare la proiecte, cum ar fi :
>     - zilele in care  membrii unei echipe sa se intalneasca pt. a lucra la
> proiect ( sa vina fiecare cand are chef si sa mai scrie cateva linii de cod

Pentru inceput o sa lucrati de acasa, pentru ca la inceput trebuie sa va
documentati, si de asemenea eu nu sunt in tara pentru urmatoarele 2
saptamani. Si poate ar fi bine sa va luati si voi ceva vacanta pentru
inceput :)

Apoi, in functie de proiect o sa gasim o sala [motorola, microsoft, cisco] si
o sa stabilim si un program.

>   - cam cate locuri disponibile ar fi ( pt. fiecare proiect )... iar in
> cazul in care sunt prea multi doritori care sunt criteriile de selectie

Criteriile de selectie sunt simple: trebuie sa va fi documentat corespunzator,
astfel incat sa ma convingeti ca ati investit un minim efort.

Deci pentru inceput incercati sa va alegeti un proiect, in functie de ce va
place mai mult si comunicati-mi si mie [prin mail]. O sa incercam apoi sa
stabilim niste pasi.

tavi