[pso] Impas

Murgan Mihai pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 19 Apr 2004 02:54:25 -0700 (PDT)

Am testat tema2 scriind de pe com1 si afisand la un
hiperterminal in windows rezultatul si este ceea ce
scriu, am scris din hiperterminal si imi apare tot
ceea ce scriu pe com1(daca scriu prea repede in
hiperterminal, nu mai ajung caracterele corect, ajung
vreo 2 dupa care nu se mai apeleaza intreruperea de
data available), adica se apeleaza intreruperea de
data available de cate caractere am scris in
hiperterminal ori. Am testat pe o masina virtuala si
mi se apeleaza intreruperea de com liber(pot trimite
date), scriu pe com1, sa zicem 4-5 caractere, care
ajung complet eronat pe com2 si nu numai ca ajung
eronat, ajung maxim 2. Si daca scriu un singur
caracter, tot 2 imi apar la com2 , care sunt la fel
eronate. L-am testat si intr-o masina fizica unde mi
se apeleaza intreruperea de write o data(daca sunt
norocos uneori de 2 ori) si tot o data mi se apeleaza
intreruperea de data available.
Sincer sa fiu sunt cam pierdut in toate aceste
comportamente diferite, asa ca orice idee mi-ar prinde
mai mult decat bine.

Multumesc,
Mihai Murgan