[pso] testul din serial.pdf

Lucian Velea pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 19 Apr 2004 10:41:17 +0300

Am avut si eu aceleasi probleme si citirea lui IIR le-a rezolvat.

Dupa cum zicea Andrei Hagiescu pe lista:

"The transmitter holding register interrupt (02) occurs
when the XMIT FIFO is empty; it is cleared as soon as
the transmitter holding register is written to (1 to 16 characters
may be written to the XMIT FIFO while servicing
this interrupt) or the IIR is read."

Asa ca la initializare , cum THR este gol, se genereaza o intrerupere
THRI pt ambele porturi. Daca am facut in init un read pe IIR (pt
resetare) totul a fost ok, si am inceput sa primesc si intreruperea de
receive.
Cel putin la mine asta se pare ca a fost problema.