[so] [Tema2][Windows] Problema fisiere mari

Nedelcu Vlad nedelcu_vlad at yahoo.com
Sun Mar 25 18:21:55 EEST 2018

Salut!Am observat un comportament foarte ciudat la testele care lucreaza cu fisiere mai mari (13 si 15). Daca in apelul WaitForSingleObject folosesc INFINITE la intervalul de time-out atunci programul ramane agatat aici. De asemenea, daca incerc sa testez cu cygwin o comanda precum "cat /etc/services | cat" programul se agata. Daca in schimb setez intervalul acela la 1 secunda totul merge perfect, iar testele imi trec. Care ar putea fi problema?Multumesc aniticipat!