[so] [Tema2][Windows] Problema fisiere mari

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Sun Mar 25 18:28:43 EEST 2018

On Sun, Mar 25, 2018 at 6:22 PM Nedelcu Vlad via so <so at cursuri.cs.pub.ro>
wrote:

> Salut!
> Am observat un comportament foarte ciudat la testele care lucreaza cu
> fisiere mai mari (13 si 15). Daca in apelul WaitForSingleObject folosesc
> INFINITE la intervalul de time-out atunci programul ramane agatat aici. De
> asemenea, daca incerc sa testez cu cygwin o comanda precum "cat
> /etc/services | cat" programul se agata. Daca in schimb setez intervalul
> acela la 1 secunda totul merge perfect, iar testele imi trec. Care ar putea
> fi problema?

Salut, Vlad!

Din comportamentul pe care îl descrii tu, cel mai probabil nu închizi
corect capătul de scriere al pipe-ului, și el ajunge să fie "moștenit" de
procese care nu îl mai închid.
Cel mai simplu este ca atunci când creezi un pipe, prima oară pornești
procesul care scrie în el, apoi în părinte închizi capătul de scriere.

Numai bine,
Răzvan