[so] [SO][Tema2][Windows][Device busy]

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Sun Mar 25 18:36:28 EEST 2018

On Sun, Mar 25, 2018 at 5:59 PM Placinta Alexandru via so <
so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Buna ziua,
>
> Cand rulez de mana testul 14, apeland din cygwin executabilul cu testul 14
> redirectat la intrare, rezultatul este identic, la fel pates si cand rulez
> de mana comenzile, dar pe vmchecker nu primesc punctaj, iar la testul 15 si
> 13 imi afiseaza in cygwin "Device busy". Am folosit thread-uri in tema.
> Care ar putea fi cauza? Multumesc frumos.

Cel mai probabil problema ta apare din cauză că nu aștepți terminarea
tuturor proceselor în părinte. Astfel, shell-ul tau se termină, dar
procesele pornite nu apucă să termine de scris în fișier înainte ca
checker-ul să încerce să șteargă fișierele.

Numai bine,
Răzvan