[so2] [Tema1] Handler numarare call-uri si Exit

Ioan-Florin-Cătălin NIŢU (87674) ioan_florin.nitu at stud.acs.upb.ro
Thu Mar 26 17:52:56 EET 2020

Salut,

E okay daca folosesc un singru handler pentru a contoriza numarul de apeluri si sa fac diferentierea in handler folosind symbol_name-ul din structura kprobe?
Nu prea are sens sa am cate un handler separat deoarece as avea mult cod duplicat, iar singura diferenta ar fi contorul pe care il folosesc (calls_up, calls_down etc.).

De altfel, legat de terminarea proceselor am cautat sa vad cum sa detectez terminarea unui proces si am dat peste acest mail din 2015 [0] in care spune ca nu vom fi penalizati daca nu tratam acest caz. Stiu ca e cam vechi si am zis sa ma asigur. E okay daca nu mai tratez si acest caz?

Multumesc,
Nitu Catalin

[0] http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/so2/2015-March/006620.html