[so2] [Tema1] Configurare VM

Daniel Nicolescu daniel.nicolescu10 at gmail.com
Sat Mar 21 21:29:13 EET 2020

În cazul kretprobe-urilor dacă am avea mai multe core-uri nu ar putea
apărea situația în care pe un core rulează un kretprobe handler și pe
celălalt core rulează alt kretprobe handler și ar putea accesa aceeași zonă
de memorie? În sistem uniprocesor nu s-ar putea întâmpla asta. (Probe
handlers are run with preemption disabled or interrupt disabled (
https://www.kernel.org/doc/Documentation/kprobes.txt))