[so2] [Tema1] Configurare VM

Stefan Teodorescu stefanl.teodorescu at gmail.com
Sat Mar 21 21:08:19 EET 2020

Salutare,

Sincronizarea accesului concurent la date poate fi verificat si fără
paralelism în mod neapărat. Din moment ce scheduler-ul poate planifica
oricând alt thread peste cel care rulează, se verifică astfel și
accesul corect la date.

Chiar dacă sistemul rulează pe un singur CPU, thread-urile tot se pot
"intersecta" astfel la accesul datelor.

Ștefan