[so2] Flag-uri compilare kernel

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Thu May 16 10:53:48 EEST 2019

On Thu, May 16, 2019 at 7:55 AM Sergiu Weisz via so2
<so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salutare, Alex,
>
> Din păcate, eu nu am gasit o metodă uşoară pentru a face asta, deoarece
> flag-urile de compilare pot fi modificate/suprascrise la fiecare nivel din
> ierarhia de fişiere din kernel.
>
> O soluţie ar fi să dai comanda 'export KBUILD_VERBOSE=1'. Aceasta îţi va face
> compilarea nucleului "verbose", adică îţi va scrie la output fiecare comandă
> dată în timpul compilării. În acest output cred că poţi să găseşti ce te
> interesează.

Poți vedea exact comenzile lansate de make folosind make V=1.  E și
mai verbose decât KBUILD_VERBOSE=1 (despre care eu unul nu știam până
acum).

Dar, cum zice și Sergiu, asta nu e teribil de util.  Cu V=1 poți vedea
exact ce flag-uri sunt folosite pentru fiecare fișier obiect, dar nu
ai o imagine de ansamblu.

Hope this helps,
Vlad