[so2] Flag-uri compilare kernel

Sergiu Weisz sergiu121 at gmail.com
Thu May 16 08:55:47 EEST 2019

On 16.05.2019 08:32, Alexandru Militaru via so2 wrote:
> Salut,
>
> Există vreun mod prin care pot vedea toate flag-urile cu care este compilat
> kernel-ul?
>
> M-am uitat în Makefile-ul din linux/, însă nu sunt sigur că toate flag-urile
> sunt definite acolo. Aș prefera să le văd într-o formă mai compactă.

Salutare, Alex,

Din păcate, eu nu am gasit o metodă uşoară pentru a face asta, deoarece
flag-urile de compilare pot fi modificate/suprascrise la fiecare nivel din
ierarhia de fişiere din kernel.

O soluţie ar fi să dai comanda 'export KBUILD_VERBOSE=1'. Aceasta îţi va face
compilarea nucleului "verbose", adică îţi va scrie la output fiecare comandă
dată în timpul compilării. În acest output cred că poţi să găseşti ce te
interesează.

Sergiu