[so2] [GitLab] Configurare cont

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Mar 25 18:59:51 EEST 2018

"Alexandru DINU (66860) via so2" <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Salutare,
>
> Am incercat sa configurez repo-ul de gitlab folosind scriptul [1] pus
> la dispozitie, insa aparent nu ma pot autentifica pe gitlab in
> momentul _rularii_ scriptului. Ma pot autentifica, in schimb, pe site.
>
> Observ ca totusi am 2 conturi pe gitlab (@alexandru.dinu0712 si
> @alexandru.dinu07121). Cand ma loghez folosind credentialele de pe cs
> curs (username: alexandru.dinu0712), intru pe contul
> @alexandru.dinu07121. Nu pot accesa contul @alexandru.dinu0712. Cred
> ca de aici apare _confuzia_ si de asta nu ma pot autentifica folosind
> [...]

Salutare, Alex.

Scuze de răspunsul întârziat. A fost o configurație a GitLab care a dus
la situația asta, din păcate. Mulți dintre voi aveți un 1 în coada
username-ului vostru.

Pentru a vedea ce poți rezolva, trimite un e-mail la admin at gitlab.cs.pub.ro.

Vezi că ai ratat link-ul[1]. Să-l trimiți când dai e-mail.

Răzvan