[so2] [GitLab] Configurare cont

Alexandru DINU (66860) alexandru.dinu0712 at stud.acs.upb.ro
Mon Mar 19 20:10:30 EET 2018

Salutare,

Any updates on this?

Alex

________________________________
From: Alexandru DINU (66860)
Sent: 16 March 2018 12:03:16
To: so2 at cursuri.cs.pub.ro
Subject: [GitLab] Configurare cont

Salutare,

Am incercat sa configurez repo-ul de gitlab folosind scriptul [1] pus la dispozitie, insa aparent nu ma pot autentifica pe gitlab in momentul _rularii_ scriptului. Ma pot autentifica, in schimb, pe site.

Observ ca totusi am 2 conturi pe gitlab (@alexandru.dinu0712 si @alexandru.dinu07121). Cand ma loghez folosind credentialele de pe cs curs (username: alexandru.dinu0712), intru pe contul @alexandru.dinu07121. Nu pot accesa contul @alexandru.dinu0712. Cred ca de aici apare _confuzia_ si de asta nu ma pot autentifica folosind scriptul.

Se poate remedia cumva / sterge unul din conturi?

Cu multumiri,
Alexandru Dinu