[so2] Tema 1 - Activare API jprobe

Razvan Chitu razvan.m.chitu at gmail.com
Sun Mar 18 00:30:09 EET 2018

Salut

Legat de problema cu deprecated jprobes, o solutie alternativa e
inlocuirea lor cu kprobes. Din ce am observat, din structura kprobe pot
fi folosite doar campurile *symbol_name *si *pre_handler* pentru a imita
aceeasi functionalitate. Iar pentru situatiile in care e nevoie si de
argumentele cu care a fost invocata o functie, se poate folosi un
kretprobe cu campul *entry_handler* setat.

Razvan Chitu**