[so2] Tema 1 - Activare API jprobe

Andra Ilie andra.teodora16 at gmail.com
Sat Mar 17 22:59:24 EET 2018

Salut!

M-am apucat de Tema 1 si am realizat ca API-ul de kprobes a suferit
modificari, cea mai importanta fiind dezactivarea completa a API-ului
jprobes. Am sapat putin prin commituri si am identificat "vinovatul" [1].
Din pacate, modificarea nu a fost facuta ca la carte, ci comentand codul
folosind #if 0. Asadar, am dat revert acelui commit, facand amend unui fix
pentru un alt commit in care jprobes a fost partial eliminat, probabil de
catre acelasi autor (ntz, ntz, ntz!).

Pentru a face viata tuturor mai usoara, va atasez un patch pe care sa il
aplicati pentru a rezolva rapid problema.

Instructiuni:
download jprobes.patch
$ cd <your_repo_path>/linux
$ git apply <download_path>/jprobes.patch
$ git commit -am "Re-enable jprobes" (optional)

Nu uitati sa activati intregul API kprobes:

$make menuconfig

go to "General setup" -> "Kprobes" (or search for KPROBES)
hit space bar
go to "Save" -> "Yes"
go to "Exit" -> "Yes"

$ make -j