[so2] [SO2] [Tema 2] Regiștrii lui COM2 sunt mereu 0xFF

Elena Mihailescu elenamihailescu22 at gmail.com
Sat Apr 1 18:20:39 EEST 2017

Salut,

Am avut şi eu aceeaşi problemă. Aparent mie îmi lipsea "-serial pipe:pipe1
-serial pipe:pipe2 " din Makefile, din comanda cu care porneam maşina
virtuală de qemu.

Poți să verifici/compari Makefile-ul cu care porneşti qemu cu ce
Makefile-ul care este pe git [1]. Poate te ajută.

Elena

[1] https://github.com/tavip/qemu-so2

Pe 1 apr. 2017 17:12, "Gabriel Ivașcu via so2" <so2 at cursuri.cs.pub.ro> a
scris: