[so2] [SO2] [Tema 2] Regiștrii lui COM2 sunt mereu 0xFF

Gabriel Ivașcu ivascu.gabriel59 at gmail.com
Sat Apr 1 17:11:34 EEST 2017

Salut,

Care poate fi cauza pentru care regiștrii asociați *doar* portului
COM2 au întotdeauna valoarea 0xFF indiferent de valorile pe care le
scriu eu? (inb() returnează mereu 0xFF indiferent dacă am apelat sau
nu outb() înainte)

Am realizat comportamentul aceasta abia la testul 3 unde am observat
că checker-ul folosește solutie.ko pentru COM1 și modulul nostru
pentru COM2. Cum biții regiștrilor sunt prost configurați,
întreruperea nu vine niciodată, deci funcția de read rămâne blocată la
infinit așteptând date în buffer.

Aici [0] este un paste cu valorile regiștrilor înainte și după câteva
operații elementare (se poate observa că regiștrii asociați lui COM1
ies modificați din funcția init_serials).

[0] https://paste.gnome.org/puabbbzvd

Mulțumesc,
Gabriel