[so2] [Tema 2] Test apeluri blocante

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun May 15 11:36:09 EEST 2016

Lutan Adrian <adilutan at yahoo.com> writes:

> Eu in functia de write pun o singura data bitul THREI pe 0 si apoi pe
> 1, ca sa se genereze, din ce am inteles o singura intreruepre.Dar se
> genereaza intreruperi pana se transfera toti octetii din buffer, cu
> toate ca se transfera un singur octet intr-un apel al handler-ului de
> intrerupere.
>
> Nu stiu daca asa este normal sa se comporte sau fac eu ceva gresit si
> imi trec testele.Voiam sa stiu daca in situatia in care trec testele e
> totul ok sau pot exista cazuri pe care testele nu le trateaza dar
> totusi trebuie tratate in cod.

Scuze de răspunsul tardiv.

Da, e în regulă. Se generează întreruperi de tipul THREI atunci când ai
date sosite în buffer. Ar fi ideal să poți transfera mai mulți octeți în
rutina de tratare a întreruperii prin investigarea registrului LSR (Line
Status Register). Este posibil să fi făcut asta și pur și simplu să îți
vină octeții unul câte unul.

Pe scurt, dacă îți trec testele e totul bine.

Răzvan