[so2] [Tema 2] Test apeluri blocante

Lutan Adrian adilutan at yahoo.com
Tue May 10 09:51:01 EEST 2016

>Testele sunt publice.
>
>Care este, de fapt, problema?
>
>Răzvan
Eu in functia de write pun o singura data bitul THREI pe 0 si apoi pe 1, ca sa se genereze, din ce am inteles o singura intreruepre.Dar se genereaza intreruperi pana se transfera toti octetii din buffer, cu toate ca se transfera un singur octet intr-un apel al handler-ului de intrerupere.
Nu stiu daca asa este normal sa se comporte sau fac eu ceva gresit si imi trec testele.Voiam sa stiu daca in situatia in care trec testele e totul ok sau pot exista cazuri pe care testele nu le trateaza dar totusi trebuie tratate in cod.

Adrian