[so2] [Tema 4] free blocks and free inodes

Ioana Ciornei ciorneiioana at gmail.com
Mon May 9 01:03:07 EEST 2016

Buna,

Am doua nelamuriri/probleme:

1. free inodes:
    Imi trec testele de free inodes pana in momentul in care fac
umount. In put_super ajunge numarul corect de free inodes, le rescriu
in pitix_super_block, marchez buffer head-ul ca dirty doar ca la un
mount ulterior tot valoarea initiala este citita. Are cineva idee de
la ce ar putea veni problema asta?

2. free blocks:
    Nu reusesc sa ma prind unde, la crearea unui fisier, am acces la
size-ul acestuia pentru a aloca blocurile de date necesare. In
pitix_create nu am i_size setat iar setattr nu e apelat la crearea
unui fisier.

Multumesc pentru ajutor.

Ioana