[so2] [Tema1] Problema spinlock

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Mar 28 00:46:11 EEST 2016

"Marius-Cristian EŞEANU (6423)" via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Buna seara,
>
> Primesc urmatoarea eroare  BUG: spinlock recursion on CPU#0, tracer_test/963 .
> Am verificat de nenumarate ori codul si nu am observat niciun spinlock pus gresit .
> Puteti sa imi dati un hint cum sa rezolv aceasta problema ?

Ce-ți pot recomanda pentru identificarea problemei este să iei codul și
să comentezi pe rând utilizarea anumitor perechi de lock/unlock pe
spinlock. În momentul în care, după comentarea unei perechi de
lock/unlock, eroarea dispare, atunci ai depistat sursa problemei și poți
"săpa" mai mult acolo.

Răzvan