[so2] "[Tema1] Kmalloc prins inconsistent"

Costash costashsrc at gmail.com
Wed Mar 16 18:39:07 EET 2016

> > Nu m-am atins de maxactive.

Mie îmi mergea ok cu un array de maxim 128 elemente (definit pt fiecare
proces în parte) care memorează informațiile pt fiecare kmalloc din
procesul respectiv.

readeri, dar doar un singur writer. Oricum, problema cu mai multe instante
active simultan ar trebui sa fie doar la un singur test, din cate m-am
prins.

Btw, vezi să ignori apelurile kfree pt adrese pt care nu ai înregistrat un
kmalloc probe anterior.

Costash.