[so2] [echivalare] RADU Vlad, 341 C3 - Linux Embedded Challenge

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Thu Jun 2 09:55:05 EEST 2016

Vlad Radu <raduvrares at gmail.com> writes:
> Salut Razvan,
>
> Intentia nu era sa obtin puncte in plus fara munca.
>
> Am participat la LEC pe perioada verii si nu am efectuat o echivalare a
> acestei activitati la o alta materie.
>
> Nici nu am regasit in regulament aceasta conditie suplimentara : "
> Activitatea nu se punctează dacă este parte a proiectului de licență, a
> altei discipline universitare, a altei echivalări sau dacă este acoperită
> deja cu credite într-un alt mod. "

Am crezut că este clar că echivalăm activități din acest
semestru. Întrucât nu este clar, am adăugat această precizare pe
wiki[1].

Nu putem echivala activități trecute sau viitoare, așa că nu putem să
facem echivalarea LEC de vara trecută.

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/reguli-notare#echivalare_punctaj_pe_teme

Răzvan