[so2] [echivalare] RADU Vlad, 341 C3 - Linux Embedded Challenge

Vlad Radu raduvrares at gmail.com
Thu Jun 2 00:03:22 EEST 2016

Salut Razvan,

Intentia nu era sa obtin puncte in plus fara munca.

Am participat la LEC pe perioada verii si nu am efectuat o echivalare a
acestei activitati la o alta materie.
Nici nu am regasit in regulament aceasta conditie suplimentara : "
Activitatea nu se punctează dacă este parte a proiectului de licență, a
altei discipline universitare, a altei echivalări sau dacă este acoperită
deja cu credite într-un alt mod. "

Multumesc,
Vlad

: