[so2] [Ixia Challenge] Problema receptie pachete unicast

Roberta Dobrescu roberta.dobrescu at gmail.com
Tue Mar 24 19:56:12 EET 2015

On 23.03.2015 21:40, Daniel Baluta via so2 wrote:

> Ai dreptate, e incomplet! Am actualizat acum sper să fie mai clar.

Am încercat să folosesc MAC-ul default precizat in rubrica FAQ,
52:54:00:12:34:56, dar nu pare că merge.

Eu am înțeles că dacă optăm pentru varianta asta putem scăpa
de opțiunea -macaddr de la pornirea qemu și în driver este suficient
să punem adresa mac default in campul dev_addr al structurii net_device.

Îmi scapă mie ceva? De unde vine acel MAC default?

Roberta