[so2] [Tema1]

Vali Ghita valx92 at gmail.com
Sun Mar 22 22:57:09 EET 2015

Salut,

Am avut si eu problema asta si am rezolvat-o verificand in handler ca
nu cumva sa fiu in context intrerupere.
Probabil ca vine o intrerupere dupa ce s-a facut luat lock-ul si in
handler-ul asociat intreruperii se apeleaza kmalloc din nou si se
ajunge in acelasi punct.

Spor,
Vali Ghita.

În data de 22 martie 2015, 22:50, Popa Nicolae via so2
<so2 at cursuri.cs.pub.ro> a scris: