[so2] [Tema 1] Problema contorizare apeluri kfree

Flori Bratiloveanu florentina.bratiloveanu at gmail.com
Wed Apr 22 19:05:33 EEST 2015

Salut!

Tot eu sunt :)) In caz ca mai e vreun narod care nu e atent. Problema
era de la faptul ca foloseam list_add cand adaugam in lista pt
memory_info, iar apoi cand voiam sa asociez size cu adresa de memorie
incercam sa merg la ultimul element din lista ca sa ii adaug adresa de
memorie, uitand de faptul ca list_add iti adauga un element la
inceputul listei si nu la sfarsitul ei.

Flori