[so2] [Tema 1] Problema contorizare apeluri kfree

Flori Bratiloveanu florentina.bratiloveanu at gmail.com
Tue Apr 21 20:02:31 EEST 2015

Salut,

Am o problema cu tema 1 la SO2. Imi trec testele pt toate apelurile,
mai putin cele pt free.
Problema cred ca este de la faptul ca s-ar pierde niste probe.

Pentru testul urmator:
.alloc        = {1024, 512, 128, 64, 32, 64, 128, 512, 1024},
            .free        = {1,    1,   1,   1,  1,  1,  1,   1,   1},
            .lock    =    8,
functia mea numara un singur apel de kfree, si prin urmare se
"dezaloca" doar 1024 de octeti

Mentionez ca am incercat urmatoarele:
    - am testat si cu jprobe si cu kretprobe(maxactive=64) efectul e acelasi
    - am incercat sa afisez cand intra un proces ce se dezaloca, iar
in cazul de sus intra pt 1024 doar
    - am incercat si rwlock in loc de spinlock
    - mi-am afisat de fiecare data lista cu ce contine la mom
respectiv si size-urile sunt ok de fiecare data
    - am testat structurile sa vad ca merg si ... merg
    - am avut grija sa le initializez
    - etc

Se poate uita cineva, va rog si sa imi dea un hint?
User: fbratiloveanu

Multumesc,
Flori