[so2] [SO2] [Tema 3] Intrebare Vmchecker (Time Limit)

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Apr 21 10:41:27 EEST 2015

Vlad Ionescu <vladn.ionescu at gmail.com> writes:
> Multumesc pentru raspuns! Intre timp am optimizat (local dureaza pe undeva
> in jurul a fix 2 minute rularea si obtin 900 de puncte) si am trimis pe
> Vmchecker, unde in continuare nu imi afiseaza outputul testelor.

Da, nu se afișează mesajele intermediare dacă expiră timpul; o să avem
asta în viitor în vmchecker.

> In schimb, la Mesajele de kernel (netconsole), la sfarsit, imi apare:
> [  113.459608] Buffer I/O error on device ssr, logical block 0
> [  113.515924] Buffer I/O error on device ssr, logical block 0
> Textul acesta se afiseaza doar la ultimul test, care se termina dupa 113
> secunde (luand in calcul si timpul de initializare al kernel-ului). Ce este
> in neregula? Se mai intimpla ceva in restul de 7 secunde sau cumva mesajul
> de mai sus este eronat?

E normal să se întâmple asta la ultimul test pentru că dacă ambele
sectoare sunt corupte, trebuie să se întoarcă cu eroare iar nucleul
afișează mesajul specific.

> P.S. Nu se mai pot adauga +30 secunde la time-limit? :-). Sa fie macar
> dublul "solutiei-oficiale". :-))

De soluționat se poate soluționa, dar apoi este posibil să apară alt
request pentru alte 30 de secunde. Vreau să văd dacă problema este
generalizată.

Faptul că ai redus timpul de la 5 minute la 2 minute îmi dă de gândit că
poate mai poți aranja lucrurile la nivelul implementării.

Răzvan