[so2] [SO2] [Tema 3] Intrebare Vmchecker (Time Limit)

Vlad Ionescu vladn.ionescu at gmail.com
Mon Apr 20 23:23:58 EEST 2015

Multumesc pentru raspuns! Intre timp am optimizat (local dureaza pe undeva
in jurul a fix 2 minute rularea si obtin 900 de puncte) si am trimis pe
Vmchecker, unde in continuare nu imi afiseaza outputul testelor. In schimb,
la Mesajele de kernel (netconsole), la sfarsit, imi apare:
[  113.459608] Buffer I/O error on device ssr, logical block 0
[  113.515924] Buffer I/O error on device ssr, logical block 0
Textul acesta se afiseaza doar la ultimul test, care se termina dupa 113
secunde (luand in calcul si timpul de initializare al kernel-ului). Ce este
in neregula? Se mai intimpla ceva in restul de 7 secunde sau cumva mesajul
de mai sus este eronat?

P.S. Nu se mai pot adauga +30 secunde la time-limit? :-). Sa fie macar
dublul "solutiei-oficiale". :-))

Multumesc si seara buna,
Vlad