[so2] [Tema2] Activare intreruperi

Popa Nicolae pnflavian at gmail.com
Thu Apr 2 22:05:16 EEST 2015

Salut!

Am o nelamurire in legatura cu functionarea intreruperilor. Atunci
cand in buffer-ul meu din kernel space adaug date, care ulterior le
voi adauga in buffer-ul hardware, eu trebuie manual sa activez de
fiecare data intreruperile pentru citire si scriere din registrul IER,
astfel incat intreruperea sa fie declansata? De asemenea in handler-ul
intreruperii se face diferentierea in functie de datele din registrul
LSR, astfel incat sa vad daca am un read sau write de tratat? Sau se
pot face cate doua handlere separate?

O seara buna,
Popa Nicolae, 342 C1