[so2] [Tema 4] Stocarea directoarelor pe disk

Andrei Pârvu andrei.prv at gmail.com
Mon May 5 12:27:30 EEST 2014

Din cate mi-am dat eu seama, fiecare inode director va avea un singur block
de date, care va avea un corespondent in dzone. Acel block va contine
intrari de tipul pitix_dir_entry (e o functie in pitix.h care calculeaza
cate astfel de intrari sunt intr-un block).

Andrei
Pe 05.05.2014 12:21, "Vicentiu Ciorbaru" <cvicentiu at gmail.com> a scris: