[so2] [ixia challenge] nttcp

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Wed Mar 26 13:13:28 EET 2014

On Wed, Mar 26, 2014 at 03:52:40AM -0700, Gucea Doru wrote:
> Salutare,
>
> Dupa cum am mai spus intr-o postare mai jos eu imi testez tema folosind
> qemu de pe site-ul celor de MIT(pentru ca in versiunea de pe site nu merge
> modul simplificat).
>
> Am luat executabilul de nttcp si am facut teste cu el punand masina fizica
> sa asculte iar qemu sa se conecteze la ea si pare ca e ok. Problema este ca
> nu merge scenariul invers in care qemu asculta. Initial imi dadea o eroare
> de cannot bind. Am rezolvat-o scriind 1 in net.ipv4.ip_nonlocal_bind cu
> [...]

Salut Doru,

nttcp e hardcodat să facă bind pe adresa 172.30.0.1, cea de pe tap1, de
pe mașina fizică.  Din grabă, nu am făcut adresa configurabilă (și așa
l-am hack-uit cu picioarele).

Am pus sursele la [1], trebuie modificată linia 1187 din nttcp.c
Atenție, adresa trebuie să fie în network byte order.  Sau poți să
asculți pe INADDR_ANY.  Recompilarea e simplă, pe mașina mea nu a fost
nevoie de pachete suplimentare.

[1] http://elf.cs.pub.ro/so2/res/nttcp-1.47.tar.bz2

Hope this helps,
Vlad