[so2] [ixia challenge] nttcp

Gucea Doru gucea.doru at gmail.com
Wed Mar 26 12:52:40 EET 2014

Salutare,

Dupa cum am mai spus intr-o postare mai jos eu imi testez tema folosind
qemu de pe site-ul celor de MIT(pentru ca in versiunea de pe site nu merge
modul simplificat).

Am luat executabilul de nttcp si am facut teste cu el punand masina fizica
sa asculte iar qemu sa se conecteze la ea si pare ca e ok. Problema este ca
nu merge scenariul invers in care qemu asculta. Initial imi dadea o eroare
de cannot bind. Am rezolvat-o scriind 1 in net.ipv4.ip_nonlocal_bind cu
sysctl(in qemu). Acum porneste ascultarea in qemu insa in momentul in care
incerc sa ma conectez din masina fizica imi da connection refused(111). Ce
parametrii mai trebuie modificati?

Multumesc,
Doru