[so2] [ixia challenge] struct sk_buff

Gucea Doru gucea.doru at gmail.com
Tue Mar 25 19:17:23 EET 2014

Salut,

Am o intrebare pentru cei care au mai lucrat cu structuri de tipul sk_buff.
Aloc o astfel de structura folosind:
skb = netdev_alloc_skb_ip_align(nic->netdev, ETH_PKT_SIZE);
dupa care fac diverse operatii pe skb, spre exemplu skb_reserve dupa care
il dau catre nivelele superioare din stiva tcp.

Eu as vrea sa refolosesc acest skb deja alocat pentru un nou pachet.
Problema este ca raman modificati pointerii din el. Exista o modalitate de
a ii face un reset, sa il aduc la starea de dupa netdev_alloc(in sensul ca
pointerii sa se modifice corespunzator)?

Doru