[so2] [Ixia Challenge]Receptie pachete

Andrei Patrascoiu andrei.patrascoiu at gmail.com
Tue Mar 25 18:15:30 EET 2014

Buna,

Am o problema la receptionarea pachetelor. Am alocat o zone de memorie  (cu
pci_alloc_consistent) si am dat comanda de incepere a receptiei de pachete
impreuna cu adresa zonei dma intoarsa la alocare. Totusi, desi se genereaza
intreruperi de cate ori se primeste un pachet zona alocata ramane
nemodificata. Starea unitatii RU este activa din ce vad in registrul de
stare din SCR. Am vazut un post similar in care se sugera sa apelez
pci_set_master dupa inregistrare. Am facut acest lucru dar nu ajuta la
aceasta problema. Transmiterea merge bine din ce imi dau seama. A mai avut
cineva problema asta si a reusit sa o rezolve?

Multumesc,
Andrei