[so2] [Ixia Challenge] Cum se testeaza ? Ce trebuie facut ?

Alexandru Preda alexandru.preda91 at gmail.com
Tue Mar 25 02:07:28 EET 2014

> Nu trebuie sa folosesti neaparat adresa MAC din eeprom. Poti sa o hardcodezi
> sau sa folosesti functia eth_hw_addr_random [1].
>
> Daca o hardcodezi tu, ai grija sa nu fie adresa de multicast (cel mai
> putin semnificativ
> bit din primul octet sa fie 0) [2]

Salut,

Din câte am observat, dacă setez o alta adresa MAC față de cea din
EEPROM nu mai merge recepția. A mai avut cineva problema asta?

Am testat și cu modulul din sursele Linux modificat pentru adresa
random/hardcodată, iar comportamentul este același. Nu m-am uitat
exact, dar cel mai probabil QEMU se uită doar la adresa din EEPROM
atunci când se primește un cadru.

Presupunând că nu spun eu prostii prea mari, cum purcedem cu implementarea?
* MAC hardcodat in Makefile-ul QEMU și în codul nostru (mi se pare o
soluție foarte... nepotrivită)
* ne chinuim puțin cu EEPROM-ul

Alex