[so2] [ixia challenge]transmitere pachete

Alexandru Preda alexandru.preda91 at gmail.com
Mon Mar 24 18:41:04 EET 2014

Salutare,

Codul sursa din qemu aferent placii [1] e gresit fatal (cel putin) in ce
priveste modul simplificat de transmisie. Baietii de la MIT aparent au
rezolvat bugul prin patch-ul lor [2].

Ramane sa implementam obligatoriu modul flexibil sau vom avea ... patchul
... nevermind... Facem modul flexibil.

PS: scuze pentru rich text si top posting

[1] http://git.qemu.org/?p=qemu.git;a=blob;f=hw/net/eepro100.c
[2] http://pdos.csail.mit.edu/6.828/2009/labs/lab6/qemu-0.10.6-e100.patch

Alex

> Nu seaman cu ce trimit pentru ca pachetul tcpdump arata ca la [1]( deci
> gol?) pe cand in sk->data am cate ceva in octetii aceia.
>
> E posibil ca adresa DMA pe care o furnizez catre CU sa fie gresita insa nu
> ar fi trebui sa dea un kernel oops daca era incorecta, (mai ales ca am
> alocat 100 de TCB-uri) ? Adresa dma o obtin utilizand functia
>
> cpu_addr = pci_pool_alloc(pool, flags, &dma_handle), pe care o scriu in scb general pointer.
>

> Multumesc,
> Doru
>
> [1] http://pastebin.com/a5a1VqBk

>>> Daniel.