[so2] [ixia challenge]transmitere pachete

Gucea Doru gucea.doru at gmail.com
Sat Mar 22 19:20:40 EET 2014

<daniel.baluta at gmail.com>:

> Printeaza skb->data octet cu octet si vezi daca seamana cu ce trimiti.

Nu seaman cu ce trimit pentru ca pachetul tcpdump arata ca la [1]( deci
gol?) pe cand in sk->data am cate ceva in octetii aceia.

E posibil ca adresa DMA pe care o furnizez catre CU sa fie gresita insa nu
ar fi trebui sa dea un kernel oops daca era incorecta, (mai ales ca am
alocat 100 de TCB-uri) ? Adresa dma o obtin utilizand functia

cpu_addr = pci_pool_alloc(pool, flags, &dma_handle), pe care o scriu
in scb general pointer.

Multumesc,
Doru

[1] http://pastebin.com/a5a1VqBk