[so2] [Ixia Challenge] Cum se testeaza ? Ce trebuie facut ?

Mikey Gaby mikey_gaby at yahoo.com
Sun Mar 23 21:38:43 EET 2014

Salut,

Nu stiu cum s-au prins cativa din colegii mei dar eu sunt mai pe langa subiect, am prins de la ei cum trebuie modificat qemu, mi-am luat acel pxe-eepro100.rom si am adaugat linia aceea in makefile :

-net nic,model=i82559er,macaddr=52:54:00:12:34:56

Aparent nu primesc nici o eroare din cele mentionate de mai sus, in lspci apare placa, daca dau ifconfig -a imi apare eth1 care este in stare down, si daca dau insmod cu modulul meu nu se intampla nimic, si am senzatia ca nu ar trebui sa se intample nimic ... Ce trebuie facut ?

Ca un feedback, sunt extrem de putine indicatii la tema asta, nu am inteles daca fix asta e ideea, sa ne prindem urechile cu treburi de genu asta, sau sa intelegem cum e facut un driver de retea.

Intrebare bonus : Cum luam adresa MAC transmisa ca parametru ? Va fi in eeprom-ul ala pe care nici din manualul acela de dezvoltare nu am inteles clar cum se citeste ? Putem sa hardcodam o adresa la intamplare ?

Multumesc mult,
Mihai