[so2] [ixia challenge] debug e100

Gucea Doru gucea.doru at gmail.com
Fri Mar 21 18:03:52 EET 2014

Salut, Daniel

1) Nu pot rula tcpdump in qemu pentru ca nu este instalat. Cum as putea sa
il instalez?

2) La capitolul 6.3.2.2 este tabelul 14 cu descrierea SCB Command Word. Am
activat intreruperile  scriind 0x00 in biti 24-31. Am testat ca intra in
handlerul meu de intrerupere generand o intrerupere software(bitul 25).
Intrebarea mea este cum as putea sa transmit pachete catre ixeth0 astfel
incat sa primesc o intrerupere.
Am incercat sa setez un ip pe ixeth0 din aceeasi retea cu tap0 de pe masina
fizica insa ping-ul din masina fizica nu declaseaza o intrerupere pe
qemu(contorul din /proc/interrupts) e 0.

Multumesc,
Doru