[so2] [ixia challenge] debug e100

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Tue Mar 18 22:56:37 EET 2014

> Salut, Daniel
>
> Voi incerca sa le adaptez daca imi va mai ramane timp.
>
> Sa presupunem ca in driver-ul meu am implementat partea de transmitere de
> pachete
> si doresc sa vad formatul pachetelor care se pun pe fir. Cum as putea sa fac
> asta? Se poate sa rulez un utilitar
> ca wireshark in qemu?

Nu stiu daca merge captura. Incearca sa rulezi tcpdump -i ixeth0 -s0
-w captura.pcap.
Apoi copiezi fisierul tau pe masina fizica si-l deschizi cu wireshark.

Alternativ, cred ca poti captura in masina fizica (tcpdump/wireshark) traficul
pe device-ul tap (tap0 ?) asociat cu device-ul din masina virtuala.

Daniel.