[so2] [tema1] Update mașină virtuală

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Tue Mar 18 16:38:17 EET 2014

On Tue, Mar 18, 2014 at 04:34:35PM +0200, Mariana Marasoiu wrote:

> Am incercat si cu pcnet, si cu rtl8139. Tot nu merge: netpoll are
> acelasi output, iar netconsole nu se poate insera.

Oops, uitasem.

Veți avea nevoie și de noua arhivă de la [1].  Sau cel puțin modulul
netconsole.ko din acea arhivă.  Modulul vechi nu mai e compatibil cu
kernel-ul nou pentru că am activat CONFIG_DEBUG_ALLOC_CHECK sau cum îi
zicea.

[1] http://elf.cs.pub.ro/so2/res/qemu-vm-update-2014-03-16.tar.bz2

Vlad