[so2] [tema1] Update mașină virtuală

Mariana Marasoiu mariana.marasoiu at cti.pub.ro
Tue Mar 18 16:34:35 EET 2014

> Please, don't do top posting :D.

Mi-am dat seama dupa ce am dat send. Will be more careful next time :D

> Observ că nu se inserează modulul netconsole.ko, probabil că nu a fost
> recompilat cu noul kernel.

Daca incerc sa fac manual insmod root/fsimg/modules/netconsole.ko,
modulul se insereaza fara eroare, dar netconsole din exterior tot nu
functioneaza.

> Încearcă să schimbi modelul device-ului de networking din e1000 în pcnet
> sau rtl8139.  Pentru asta, editează Makefile-ul.

Am incercat si cu pcnet, si cu rtl8139. Tot nu merge: netpoll are
acelasi output, iar netconsole nu se poate insera.

Multumesc,
Mariana